Etykiety

wtorek, 17 listopada 2015

Przesyłka do testowania od Streetcom: ciastka dr Gerard

Witam,

Dzięki uprzejmości Streetcom dostałam do przetestowania smakowitą przesyłkę
zawierającą pyszne ciastka dr Gerard.
Ciasteczka są znakomite. Smakują mi, mojej rodzinie a także znajomym,
których częstowałam podczas spotkań.
A czy Wy znacie, próbowaliście któreś z tych pysznych ciasteczek?


W paczce znajdowały się:
Maltikeks kruche ciasteczka w polewie mlecznej
Mafijne podwójne markizy śmietankowo-kremowe
PryncyPałki wafelki o smaku kakaowym w czekoladzie
WitAm ciasteczka na dobry dzień: musli, mleko i czekolada
WitAm ciasteczka na dobry dzień: musli, śliwka i czekolada
PryncyTorcik wafelek w czekoladzie z kremem kakaowym
PryncyPałki wafelki z kremem kokosowym w białej czekoladzie
Pasja: czekoladki z kremem kokosowym na kruchym ciasteczku
Maltikeks ciasteczka pełnoziarniste w polewie o smaku jogurtowym
KreMisie misie z czekolady mlecznej z nadzieniem śmietankowym na kruchym ciasteczku


Dzięki wypełnianiu ankiet także Ty możesz zostać ekspertem STREETCOM:


PryncyPałki zawierają aż 47% czekolady, która jest źródłem magnezu. 
Maltikeks jogurtowy to ciasteczka z mąki pełnoziarnistej
oblane przepyszną polewą o smaku jogurtu.
Pasja to pralina, która po wypełnieniu kremem umieszczana jest na ciasteczku.


"Pośród słodyczy dr Gerard są wszystkie kategorie ciastek:
od chrupiących wafelków, przez puszyste biszkopty,
markizy i kruche ciasteczka, aż po draże i słone przekąski"

Polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz