Etykiety

piątek, 12 kwietnia 2013

Dzień czekolady ;D


"Czekolada to jedyna rzecz, która w tak niewielkiej ilości daje tak dużą przyjemność"
powiedział dr Jacek Kurek

Dzień czekolady czyli to co tygryski lubią najbardziej...
Uwielbiam takie dni, ponieważ kocham czekoladę.
Mój przyjaciel, podarował mi takie zagraniczne cudeńko:
białą czekoladę z zieloną herbatą.


Ogólnie jestem miłośniczką gorzkiej czekolady,
może dlatego że jako najzdrowszą z czekolad 
jadam kolejne kostki bez wyrzutów sumienia...

Jednak takie białe cudeńko smakowało wyśmienicie,
a dzięki zawartości zielonej herbaty ma jeszcze większą wartość odżywczą.

A jaka jest Wasza ulubiona czekolada?

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy smak, chętnie bym ją skosztowała:)
    Ja uwielbiam gorzką czekoladę z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam w każdej postaci, ale chyba naj naj najbardziej z nadzieniem nugatowym, mmm, z marcepanowym też jest wspaniała...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z marcepanowym nadzieniem jeszcze nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń